1 dag kvar!!! :(

hej bloggen.
Jag liksom är trött i hela kroppen. Det känns som att den inte orkar med nånting. Halsen känns inge bra alls, och huvudet dunkar. Jag tror det är ett sätt för den att säga att jag inte skulle ha gått igår på selånger, men det är ju ändå sista riktiga kvällen på sommarlovet, så det var värt det.
Men iaf idag så skulle Jorunn i väg på tävling runt nio så hon och Julia vaknade runt åtta. Inte jag.. eller jo jag vaknade då men somnade om. Sen så gick jag och Julia upp runt halv elva och åt frukost. Sen har vi liksom inte gjort så mke mer. Mamma kommer och hämtar mig runt tre och ikväll så ska jag duscha och ta fram kläder imorrn så jag är väl förberedd.

Också ska vi fira PAPPI som fyller 42 år. GRATTIS ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0