dålig uppdatering.

ja, jag vet. Men jag har verkligen inte tid. Idag har det varit fullt upp, men en massa lektioner, men eftersom vi inte fått några läro böcker än så pratatde dom mest bara på. Efter skolan som slutade tre, som egentligen skulle sluta runt fyra. Men vi fick gå tidigare. men ja efterskolan då så gick jag till mammas jobb för att sedan åka till birsta för att kolla på ett hänglås till mig. Vi hittade en till sluta, sen så skulle mamma och petar stor handla på willys. Så jag följde med dit. Ikväll så ska jag packa till mamma, kolla på fotboll med issa och sen göra klart uppsatsen, och klockan är redan tio över sju. Hur ska jag hinna? aja det ordnar sig slut.

Jag kommer nog inte hinna blogga något mer idag. Och förlåt för så dålig uppdatering, men den kommer minska nu när jag har börjat skolan.


Ge mig sommaren tillbaka!
älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0