designen..

ja hedern är bara tillfällig de var den enda jag hade på pappas dator. Jag är rätt nöjd med designen, stilmallarna tog jag från designbloggar.se. Fast jag har ändrat med textsnitt och sånt. Rätt nöjd faktiskt. Men som sagt en ny header kommer. 

Idag har jag inte gjort någonting alls. Bara duschat och så. Ska snart sätta på mig linser och sminka mig lite.
ikväll ska jag vara med dom abslout bästa Linnea och Maja.

Men jag orkar inte sitta nå mer vid datan, har suttit här typ hela dan för att fixa med designen.
Men vi hörs ikväll ju! får se om det kommer några bilder.
och förlåt för tråkiga inlägg som jag skrivit men jag lovar att imorrn kommer jag igång på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0