everyting that I do, reminds me of you.

hej bloggen.
idag ska jag inte göra nånting förutom att plocka undan på rummet, ser ut som en svinstia! bokstavligt talat.
också ska jag packa till pappa. Jag hade tänkt börja lite smått om typ en halv timme för att känna mig duktig. haha. Inatt sov jag inte så mycket för att det är nå jävla vägarbetare som låter ungefär runt sju på morronen Så det är inte så lätt att somna om då. Så ikväll blire förmodligen en hemmakväll. Vi får se vad jag orkar.

"jag vet att du lider
jag vet hur det svider
när såren som bränns
jag vet hur det känns
när tårarna rinner
och allting försvinner
det är inte lätt
det är svårt att göra det rätt
det gäller att göra det på sitt sätt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0