GRATTIS MAMMA 41 år!

jag kände mig lite skyldig för att jag glömt bort mammas födelsdag så jag tänker ägna detta inlägg till henne.




jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva, du är allting för mig och jag ser upp till dig. Du är min förebild, min vägldare. Du är som min bästavän för du finns där för mig när ingen annan gör det och du hjälper mig se ljuset i det mörka. Och jag tackar dig för att du är så förstående och underbar. En mamma som dig finns det nog ingen som har. Du lyssnar på världens konstigaste musik, allstå rnb och techno, även kent då också. Du är en mamma som handlar alldeles för mycket kläder och säger att jag också gör det, men du gemför man med dig så har du faktiskt inget att säga till om. Okej visst du får ju lön, men ändå Du liskom är nästan jämt glad och det är sällan vi bråkar. Du är 41 år men dom flesta tkr att du ser ut att vara runt 30. 
Och jag vet att du kommer att se det jag skrivit nu för du följer min blogg. hihi
Du är världensbästa mamma.

haha alltså igga mig på bilden....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig min underbara dotter... du är bäst :D

2010-08-05 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0