hos marie.

hej bloggen. äntligen fredag, HALLELUJAH!
idag har det nog vare den längsta dan på länge. Men jag är faktiskt glad att den inte är det för ikväll ska man umgås med världens bästa hos licia, hon ska ha en tjej middag för att hon fyllt år.
Men iaf skolan idag, det kommer ni att få höra mycket nu. Det rullade väl på med seg fart. Men den slutade ju till slut och då gick jag till stan för att möta marie och julia, jag köpte en jacka som jag är förälskad i! (tack mammi)
och så köpte vi presenter till Licia då. Sen så gick jag och marie till hemmakväll för att lämna tillbaks filmer, sen så upp för världens längsta backar!! södermalm ligger tydligen på ett berg :)

men ska slå in presenterna nu med marie, vi hörs ikväll om jag hinner och orkar.
en bild på jackan kommer när den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0