I got nothing on you.

alltså jag måste erkänna att skolan känns helt okej, men visst långa lektioner och så men jag klagar iaf inte. Byte till en annan linje blir det nog inte.
Idag så var det som en vanlig skoldag (kommer att kännas uttjatat att säga så) vi lämnar det.

Efter skolan så gick jag ner på stan, skulle möta issa runt tre men jag slutade runt kvart över två så jag gick ner på stan själv, men jag mötte agnes inne på h&m så vi stod och pratade ett bra tag, sen så skulle hon möta ines så jag pratade med dom två ett tag också. Men issa och en kompis som hon oxå tog med sig som heter jennifer, kom runt kvart över tre. Vi typ gick runt där ett tag, det blev lite ändrade planer. Jag hittade iaf en halsduk! Men runt kvart över fyra så kom mamma och hämtade mig och issa för att jag skulle knäppa kort till mitt id som jag hoppas få snart.
Det blir ingen träning för mig idag, har ont i kroppen och är alldeles för trött.

haha okej lite rörigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0