I need you by my side.

hej bloggen, idag kom jag hem runt tre från linnea. Vi hade det jätte mysigt igår med filmtittadande och skitsnack om allt möjligt! Vi somnade runt fyra och vaknade runt tolv, så jag är så trött idag för att orka göra nånting så det blir filmkväll med lillasyster( www.ssannahellden.blogg.se) (hon som ville ha en länk) , vi ska ner till ica  och köpa dricka nu så vi hörs väl imorrn eller ikväll.

förlåt för tråkiga inlägg nu för tiden men jag har helt slut på ideer och en videoblogg kommer när den kommer. Men det är ju också sista veckan på sommarlovet så jag känner att jag vill inte lägga ner min sista tid på att sitta vid datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0