less.

jag faller ner,
vad är det du inte ser?
ett rop som du inte hör
du märker ingenting vad jag än gör
finns det ingenting kvar
av det som vi två har
jag försöker att le
men varenda dag är det bara du i mitt inre jag kan se
jag fejkar varje dag
har tappat bort mitt riktiga jag
jag bygger alltid upp mitt liv, men allt raser ner igen
jag försöker att ta kontakt men du säger än sen?
jag vet att du inte är värd mina tårar
men fan hur det sårar
vad som jag än gör blir fel
när är det min tur att känna sig hel
förlåt för att jag kanske skadat dig
men nu är det faktiskt du som skadar mig
att saknaden ska kännas så här
som om nånting inuti mig slits isär
utan dig vid min sida
kommer jag alltid att lida.

ett glatt inlägg, japp! haha.. Var tvungen att skriva av mig lite. Egentligen mår jag helt okej. Men även jag har mina dåliga dagar, fullt med minnen,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0