min favorit tröja just nu.

hösten är på väg och myskläderna ska fram. Jag köpte den här tröjan i vänersborg, och ni kan inte ha missat att alla har den. Men jag skiter i det för den här gången. Jag brukar inte vilja ha nått som alla andra har, och då menar jag alla. Som dom där baceboll jackerna, man kan inte gå nån stans utan att se att nån har en sån! och enligt min åsikt är dom inte ens snygg. Men smaken är som baken, delad. hihi
Jag vet inte heller om min stil är så olik alla andras men jag tar på mig det jag tycker är snyggt.
Men den här tröjan är ett undantag, den är mysig och skitsnygg!


den finns ju i många färger, men grå är nog snyggast (enligt mig)

tummen upp för gollege tröjan från Gina tricot!

199 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0