mitt livs värsta dag.

Ni ska vara glad att ni inte var i mina kläder idag, alltså seriöst det här var min värsta dag någonsin. Det började med att jag hade jätte ont i magen imorse , så jag fick nästan inte i mig nån frukost, sen så skulle vi ju till sidsjön, och det spö regnade! Och jag fick skit ont i halsen och huvudet. Men pappa kunde inte skjutsa hem mig så jag sket i det. Sen så skulle jag och linnea försöka komma till navet för att sedan åka hem till mig så att jag kunde dushca och så, sån tur va så fick vi skjuts av sofias mamma till skönsberg där vi sen tog bussen. Men när vi väl kom hem till mig så kom jag på att jag inte hade nån nyckel, så jag och Linnea var tvungen att gå till henne, sen när vi skulle ta bussen tillbaka till stan för att gå på spanskan så missade vi den, men vi tog nästa. Och när vi väl kom till hedbergska där vi har spanskan så var inte vi i den gruppen, även om våran mentor sa det. Så det var ju bara att åka hem igen... Nu är jag så less.. ååååh.

Och ikväll ska jag börja skriva en uppsats om mitt livs historia som vi fått i läxa, första veckan. Det kan inte bli så mke värre. eller jo det är klart det kan.

vi kanske hörs mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0