schemat för SPS10.



Alltså man ska inte klaga egentligen, men så sena dagar.. aja det är bara att bisa i hop ju.
Och jag har kommit på en sak, klass namnet tkr jag låter roligt.
-vilken klass går du i?
- SPS10.
Haha det låter ju hur roligt som helst, förut sa man ju att man gick i nian eller om man gick i sexan. Det  här är nått helt annat.

Men just nu sitter jag och Linnea och kollar på har du hört ryktet om Morgans? Snart ska vi se på remeber me. Jag har ju redan sett dom, men jag har lovat lilla linnea att vi ska de som. Och man kommer aldrig undan när man lovat henne nått ;)

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv.. 100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-23 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0