SPS10

Då var första skoldagen avklarad, det är ju inte så att man studsar av glädje. Men ändå känns skönt att komma tillbaka till vardags rutinerna. Fast om jag ska vara ärlig så hade jag hellre legat kvar i sängen imorse när klockan ringde klockan 06.00, men jag kunde bara och ligga och dra mig till 20 över.
Skolan var helt okej och klassen också. Men innan vi skulle gå hem så fick vi en läxa. Liksom hallå? första dan i skolan? På nått sätt så kändes det som en varning att jag har valt en plugg linje. Och schemat ska vi inte tala om....

Men nu är jag iaf med Linnea, vi tänkte göra den där läxan vi fick, att kunna alla världsdelar och hur många invånare som är i varje...

Så det är bara att sätta igång..
vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0