15 saker om mig själv del 2.



1. Man kan säga att jag har haft sömn problem i 2 år..
2. Jag hade min fjortis tid i åttan, alltså att jag färgade blont, hade hårförlängning, tuperade, 10000 lager smink, ville klä mig som alla andra osv.. Men jag tror jag behöve den tiden för att jag skulle bli den jag är idag.
3. När jag var 14 år förändrades mitt liv helt ochn hållet.
4. Jag älskar att läsa, men jag gillar inte att läsa krimnal böcker, där det är typ massa polisutredning och så. Men nästan allt annat går. Speciellt twilight böckerna!
5. Jag är otroligt lat. Jag liksom lyckas alltid sjuta upp saker för jag inte orkar göra dom när jag väl ska det. Och i slut ändan har jag då hur mycket som helst att göra.
6. Jag har skilda föräldrar. Dom skildes när jag var 5 år, men dom är väldigt goda vänner. Som pappa firade julafton med oss, och vi firade hos mamma.
7. Jag bor på Alnö, som är en liten ö utanför sundsvall. Men jag har även bott i stan några år med pappa.
8. Man kan säga att jag har 4 syskon, Men egentligen har jag bara en "riktig" hon heter Sanna och är min lillasyster, sen har jag en halv bror som heter Max, vi har samma pappa. Och två bonus syskon Linnsan och Simon. Men dom är som mina riktiga för att vi har kännt varandra i 11 år.
9. Miley Cyrus är en jag ser upp til för att hon vågar vara sig själv. Även fast skandalerna. hehe.
10. Min mamma är min förebild.
11. Jag ångrar mitt val av program och gymnasium, men tänker inte byta.
12. Innan jag började gymnasiet gick jag på en skola som heter Vibacke och där gick från sexårs till nian.
13. Jag spelade i innebandy i 6 år. Men slutade när jag började gymnasiet.
14. Jag går i världens bästa kör, med världens bästa vänner.
15. Misstag är mitt andra namn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0