dance like it was your last night.



trött, trött. Kom hem typ 4 i natt. Så vaknade nyss, önska att jag kunde sova längre. Men med allt ljud i huset är det nog omöjligt.

Men igår då.
Jag var typ JÄTTE seg i början och trött, kände mig inge pepp alls. Men när man väl kom dit så vaknade jag till och dansade som aldrig förr. Så till slut blev den en lyckad kväll! Kunde nästan inte blivit bättre. Har inte haft så kul på länge.
Fast vi missade kvart över två bussen så vi satt på navet i typ en timme och väntade på kvart över tre bussen så jag känner mig skit förskyld. Hostar och fryser, men det gäller att hoppas på det bästa ;)

men nu ska jag hoppa in i duschen så jag piggnar till lite!

Kommentarer
Postat av: johanna jonsson

lätt bästa kvällen på länge! tack så mycke för att jag fick spendera den med dig och en massa andra gulliga personer!:)

2010-12-18 @ 13:42:04
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0