friday all week long.

hej livet leker just nu. Förutom att jag har ont i magen och huvudet, plus känner jag mig alldeles yr. Hoppas på det bäst!
Den här veckan har varit soft typ 6 lektioner sammanlagt på hela veckan. gilla gilla!

Idag så var jag till vårdcentralen, inget farligt med handleden bara att jag skulle linda och blev det inte bättre om några veckor skulle jag kontakta läkare. Inget mer med de.
Åkte in till skolan och hade bara en lektion, sen så slutade vi. Så jag och Ronja drog till barista och fikade och satt där och pratade i typ 2 tim. Efter det så gick vi på stan och jag kom hem med några fynd. Jag ska lägga upp bilder på mina köp den senaste veckan i nästa inlägg. Så håll utkik!
Men ikväll så ska jag bara vara hemma, eftersom att jag känner mig hängig. Så jag ska väl läsa i min nya bok och se på idol. Så får jag ta nya tag imorgon!





några bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0