I can still feel so much pain.



Jag har allt klart, det är verkligen klart! Läxan för veckan är avklarad, visst jag ska plugga lite Svenska i helgen. Men annars är allt klart! Lycklig tjej må jag säga!
Och imorgon peppar jag inför gymnasiefest. Glömt bort namnet, men det är iaf på folketspark. Så helgen kommer helt klart bli lyckad!
Och imorgon börjar jag 5 över tolv, inte helt fel de eller. Så då blir det en låååånng sov morron.

och blogg.se funkar inte på internet explorer iaf inte på min dator. Så jag laddade hem firefox, tror jag kommer köra med den i framtiden. intresseklubben antecknar.

men nu ni kära läsare ska jag gå och sova. Vi får höras imorgon. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0