i hope you find it.

Nu äre jul lov, lyckig tjej må jag säga.
Fast var på skolan minst 45 minuter, onödigt. Men ändå. Efter skolan så gick jag, Ronja och Johanna ner på stan. Mötte lite folk och jag handlade julklappar+saker till mig själv. 800 kr är nu borta, det svider faktiskt lite, men helt klart värt det, för det är liksom jul på fredag!

Ikväll ska jag till Maja för att ha jul klapps byte med henne och Linnea, en bra start på jul lovet. Var länge sedan vi tre var med varandra, så det kommer säkert bli hur kul som helst!

Jag kom iaf hem med en klänning som jag ska ha på julafton och nyår, en collge tröja från cubus och en sjal från h&m. Och ja en massa jul klappar. En bild på klänningen får ni om några dagar när jag ska använda den. Men den är iaf från gina tricot ;) Jag orkar inte knäppa bilder på min andra köp. Men college tröjan det kanske kommer upp en bild på imorgon. Jag kommer bo i den, såå otroligt skön!




bara för att det är så tråkigt med inlägg utan bild så bjuder jag en gammal på mig och Jullan. Så jag saknar henne♥ du är bäst abv!

Kommentarer
Postat av: linnsan

JAA! men hjälp mig då. Jag vill ju kunna ha mellanslag utan att gå in på "ändra redigerare" och hålla på med < br > skit osv... :D

2010-12-21 @ 19:27:35
URL: http://fredrikskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0