I lay alone awake at night.

Hej alla glada, sura, ledsna, lyckliga.
Jag sitter just nu uppe i min säng med datan i knäna.
Och en liten små rolig sak är att jag blir en iphone ägare om typ två veckor. Lycklig tjej, jo klart! Fast egentligen är det bara en iphone, men ändå. Ska bli så skönt att lämna min gamla mobil. Även om den kommer vara saknad. Eller inte.
Och fråga mig inte vilken iphone det är. Har ingen aning själv. Jag tycker alla mobiler som ser ut som en iphone. Så är det liksom de. Inte vad det är nu dom heter, en massa olika namn.



(bilder från google)

Så just nu känns det som att livet leker. Jag har även fått nya converse. Ett par svarta. Och vita. Men jag diggar mer dom svarta.

Guuuud vad jag babblar på om en massa skit. Haha. Vet inte ens själv vad jag skriver. Fast det jag brukar skriva brukar enligt mig vara rätt ointresant. (Fattar inte ens att det finns dom som läser min tråkiga blogg.)
Men egentligen är ju det bara kul att ni kikar in då och då! Statestiken ökar faktiskt. Kanske. Ehh vet inte.

Nej nu ska jag se på idol. Hoppas på att Jay vinner! Eller rättare sakt han måste vinna! Han är så mycket bättre en Minnah.  Fast hon är ju också bra.  Fast ändå JAY! eller kanske inte?

Nu ska ni slippa mitt babbel. Jag bloggar nog mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0