It gets harder everyday.

Igår hann jag inte blogga något mer. Jag for hem till isabelle och åt där direkt efter skolan sen drog vi iväg till birsta och var där ett bra tag, vi såg på majas lucia! Sen så väntade jag med henne på stan ett tag, så jag kom hem runt nio. Och då såg jag på desperata hemmafruar, och efter det så gick jag och la mig.

Och idag kommer inte heller bloggningen vara på topp. Jag har HUR mycket plugg som helst. Så jag kommer plugga hela kvällen idag. Och även imorgon kommer jag kanske inte ens hinna blogga. För jag går från halv nio till tio över fyra. Och jag tror jag kommer bli kvar längre för att vi har prov sista timmen så man kommer säkert sitta kvar. Plus att jag har ännu mer plugg efter jag slutat...

Nä nu ska jag fortsätta med pluggningen. Snälla kan inte denna vecka vara över.
Vi hörs när vi hörs helt enkelt! (om jag ens kommer överleva det här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0