it´s a good thing tears never shows in the rain.

jag är sjuuuk, jag vill inte. Jag orkar inte. Känner mig äcklig, frusen, febrig, trött. Men det är alldeles för ljust för att jag ska kunna somna om. Finns inte heller nått på tvn att se, ingen film. Jag kan nästan inte läsa nånting heller för att då blir jag alldeles yr. Nästäppen vill inte heller släppa. Inte heller har jag nån röst. Åhh det kan inte bli så mycket värre nu. 

Ja ny design med. Lite snabbt gjorde jag den. Men ja den duger ett tag. Har liksom slut på idér hur jag vill ha min design. 

nä nu ska jag göra nånting. Måste stänga av datan innan mitt huvudsprängs i tusen bitar.
Jag bloggar säkert mer sedan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0