mellandagsrea.



tröja - monki



kofta - vila
den är egentligen brun/grå men på bilden ser den svart ut. Men det är för att min MOBIL kamera är så dålig..



tröja - gina tricot
dålig bild kvalité.



kofta - gina tricot



kofta - bikbok
gud den ser jätte ful ut på bilden, mycket snyggare i verkligheten
.



bh - h&m
trosor - gina tricot
dom blåa trosorna är egentligen lila. Ser bara ut som blå på bilden.



iphone skal - kjell&compani, eller vad de nu heter.



ringar - gina tricot

ja det var väl det jag fick med mig hem.
Förlåt för dålig bildkvalite. Batteri till kameran måste fixas!


Kommentarer
Postat av: sanna

du knäppte ju med pappas mobil :O

2010-12-27 @ 13:57:57
Postat av: linn

sv: ja men på dom som jag skrev att det var dålig kvalite på knäppte jag med min egen "/

2010-12-27 @ 17:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0