my heart is empty.

jag vet JÄTTE dålig uppdatering i helgen. Men ni får faktiskt leva med att bloggen kommer i andra hand. För de är på helgen man ska njuta av livet och inte sitta fast klistrad vid datan. Så ni kommer få räkna med att uppdateringen kommer vara sämre på helgen som sagt.

Just nu sitter jag och hostar för fullt, inge bra. Abslout inge bra. Vill INTE bli sjuk. Hoppas på det bästa.
Idag har jag gjort absolut ingenting. Åkte hem från ronja runt 2. När jag kom hem så satt jag mig vid datan och kollade på svt play på avsnitt från úng och bortskämd. Och jag måste erkänna känner igen mig litegranna. haha.

nu ska jag vänta på att lillasyster kommer hem så ska vi äta lussebullar och julmust. det lät jävligt töntigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0