napoleon, vem bryr sig?

alltså historia, nej inte min grej, napoleon, nej inte heller min grej. Jag får snart panik ska skriva om napoloen och den ska in i kväll. Liksom hallå? jag fattar ju ingenting. Sitter med wikipedia och en tom openoffice writer. Min hjärna vill inte samarbeta med mig idag. Vill bli klar med det här nu så jag kan gå ner och ta nått och äta och sen böja drogläsa min nya bok som jag köpte idag.
Men nej isället så sitter jag här alldeles efterbliven. Ja jag är efterbliven har jag märkt.
Jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om honom, jag vill inte veta vad en tjock gubbe gjorde för att bli kejsare på 1700 talet (eller var det 1800 talet?), det är helt ointressant. Men det verkar inte lärarna fatta. 

Men jaja måste väl fortsätta med Napolen helvetet. Så ja önska mig lycka till, det behöver jag verkligen.  


Napoleon.
Men snygg, jotack! not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0