new shoes.. again.

Livet leker just nu, seriöst. Mår faktiskt jätte bra! Har underbara vänner, och ingen stress alls för att det är lov. Plus att jag mår alltid bättre av shopping.

Idag så var jag på birsta igen med isabelle, vi gick runt i lite affärer och jag hittade ett par skor, det var kärlek vid första ögonkastet. Hittade dom egentligen igår, så jag la undan dom. Och idag så köpte jag dom. Hur nöjd som helst vill jag lova.

Och ikväll kommer jag också vara med isabelle, vi ska se på gossip girl sesong 1 och tjocka i oss popcorn.



ungefär så ser dom ut, men inte riktigt. Knäpper kanske kort på dom imorrn, men skon på bilden är från scorett också, alltså jag köpte dom på scorett, Men som sagt, dom ser inte riktigt ut som på bilden. Men nässtaaan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0