still on my own.

Idag var jag hemma från skolan för att mina nacke tar kål på mig, ingen aning om vad jag gjort men kan nästan inte ens röra ansiktet åt olika håll, inte heller böja mig ner. Så sov minst 2 timmar i natt. Så mamma tyckte det var bäst att jag var hemma. Så voltaren och värktabletter hoppas jag på ska fixa det här nu.

Imorgon ska jag nog till skolan iaf, måste på stan eller birsta och handla julklappar+några saker till mig själv. Jag vet sent ute med julklappar, men jag har varit pank hela veckan. Och jag tror att jag fortfarande får barn bidraget, eftersom det tydligen är 3 måndader efter man fyllt 16 som man börjar få studie bidraget, men tur är väl det för att dom som får studiebidraget får bara 500 kr nu när det är jul lov ;)

Nu får man bara hoppas på att jag hittar julklappar, för jag HATAR verkligen att köpa all slags presenter. Jag hittar aldrig något bra. Och det menar jag verkligen. Så ni som ska få av mig. Klaga inte, jag bara är sån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0