stuck in the moment with you.

Den här söndan ser ut som alla andra söndagar, ofixad och jätte söt sitter man i sängen med datan i knät och ser på film samtidigt. Charmigt. Love actually har börjat om för andra gången. Jag älskar verkligen den filmen. Man blir så glad av den! Om du inte sett den, se den.

Det kommer inte hända så mycket mer ikväll. Kommer väl tjocka i mig en massa pepperkakor och lussebullar och julmust till, det är ju ända 4:e advent! Shit, om ungefär 5 dar är det julafon, hur kunde tiden gå så snabbt. Det kändes som att det nyss var sommar. Och jag säger det då, sommaren är saknad.




några godingar från i sommras, jag tjuvade bilderna från hilda fromms facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0