that should be me holding your hand.



det blir värre, det var verkligen länge sedan jag mådde så här dåligt. Både ut och invändigt. Konstigt nog man jag saknar att gå i skolan. På nått sätt så gör jag det. Men ingen skola imorgon. Jag är hellre hemma och försöker friskna på mig hellre till helgen. Får se om det blir skolan på torsdag. Haha fast ändå såå mycket saknar man inte precis skolan. Men hellre gå i skolan än att vara så sjuk som jag är nu.

Fast pappa gjorde min dag när han kom hem med varsin kexchocklad till mig och sanna. Man blir alltid glad av chocklad. Fast det gäller ju bara att kunna äta den också. Vi får väl se hur det blir med den saken.

näe, nu ska jag se på nån bra film fram till desperata hemma fruar börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0