Time keeps slipping by.

Nu försöker jag intala mig själv att sova. Men jag lyckas inte så bra. Även fast mina ögon vill stängas vilken sekund som helst. Men jag vill inte att det ska bli morgon. För hur fan ska jag överleva dagen imorgon? en bra fråga.
Visst jag överlevde allt pluggande idag. Även fast vissa saker inte blev gjorda.
Men jag kämpade på bra och det slutade med två inlämningsuppgifter till livskunskapen, tränade till engelska redovisningen imorgon, kollade på historian till provet imorgon och checkade så jag kunde spanskan. Fast nu när jag väl tänker efter så vet jag inte om nått fastnade i min efterblivna hjärna. Men det får vi hoppas på!

nä nu ropar sängen att det är dags att sova.
Jag bloggar imorgon när jag kommit hem från skolan. Om jag ens hinner då.
JAG+TORSDAGAR=ETTRENTHELVETE.



nu var det länge sedan jag bjöd på några oseriösa webbcam bilder, se vilken skönhet, är det ringarna under ögonen eller är det hennes otroligt vackra hår, som gör henne till det? nä inget utav det. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0