20 saker om mig del 1.

Tänkte köra en del 1 och del 2, med 20 saker om mig själv idag och 15 saker imorgon. Liksom på skoj för att piffa upp bloggen lite. Här har ni första delen.

1. Jag och min lillasyster är döpt efter ulf lundell. Hon heter Sanna och jag Daniela i andranamn. Lite små kul faktiskt att vi är det.
2. Jag kan bli så arg att jag säger saker innan jag tänker mig för och allt kan gå åt skogen, tack vare det.
3. Får jag inte som jag vill, vill du inte vara i närheten av mig.
4. Mitt liv är som en berg o dalbana, helt plötsligt kan allt vara underbart, men i ena stunden kan jag må jätte dåligt.
5. Mitt självförtornde är inte på topp, men jag ser ut som jag gör, och det finns inget jag kan göra åt det, så varför grubbla över hur man ser ut, du är du/jag är jag.
6. Jag har astma, har haft det i ungefär 3 år. Och det är något som verkligen kan vara jobbigt. Som tex man är på en plats med mycket folk och det står många och röker alldeles vid en. Det är inte så speciellt kul. Och när jag glömmer ta astmasprejen varje morron och kväll.
9. Är pollen allergiker. Nått jag varit i nästan hela mitt liv.
10. Är även allergisk mot nötter, äpplen, päron, sockerärtor mm.
11. Mina vänner är mitt LIV.
12. Jag älskar och ser upp till min familj.
13. Utan musiken skulle jag inte överleva.
14. Ett av det bästa jag vet är att shoppa, NEHE?
15. Jag tror inte på ordet "mode", alltså med det man följer det som är "inne" eller "ute". Jag tycker man ska klä sig i det man trvis bäst i.
16. Jag är en sångfågel, sjunger HELA tiden, seriöst. Helt sjukt. Fast enligt mig själv har jag inte en sån speciellt bra sång röst.
17. Ibland så väljer jag hemma kväll före ute kväll, är inte så mycket för "fester", men jag tycker det kan vara kul ibland! Det är olika och beror på humöret och så.
18. Jag älskar tecknat. Konstigt jag vet, men blir så glad av att se typ gamla tecknade filmer!
19. Jag är väldigt sprallig av mig och kan vara mig själv vart jag en är. Jag kan anses som töntig. Men jag älskar min humor, även om den är B och bara mina närmsta förstår den.
20. Jag har glasögon, föddes med synfel. Men man upptäckte inte med synfel förns jag var 3 år. Så har haft glasögon nästan hela mitt liv. Men har nu linser som jag haft sen slutet av sexan. Fast det är mer "jag" i glasögon på nått sätt. Men trivs bättre i linser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0