does he know?

hej mitt huvud sprängs men det gillar vi eller hur? :) Men jag håller ut! Dagen rullar på. Efter skolan ska jag och Ronja försöka hitta nån buss som går så nära bion som möjligt, ja vi är lata. Då ska vi köpa ut biljetterna till imorgon! Längtaaar. Får se om jag fått barn bidraget och om jag kan köpa skorna, vill vill vill vill. Haha jag vet jag får barn bidraget, men tydligen börjar man med studie bidraget 3 måndader efter man fyllt 16. Jag klagar inte eftersom man hellre får det den 20:nde en den 30:nde. hehe.

Lektionen börjar om typ 3 min! Vi hörs senare idag!



slänger in en bild på mig och maja som jag saknar hur mycket som helst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0