have you ever try to sleep with a broken heart?

det snöar som fan, och det är inte okej. Snön är ett av det värsta som finns. Okej visst det är kul att åka slalom. Men annars är den bara i vägen. Som när man fixat håret, kanske plattat det. Bara man går ut lockar det sig, samma sak om man sminkar sig och det snöar sig fuckar sig sminket med. Det är även kallt, och man får gå runt med 1000 lager kläder. Nej snö är ingenting för mig, usch.
Vart tog sommaren vägen?

Idag så känner jag mig ful och trött. Så förmoldigen direkt efter skolan blir det hem eller en sväng ner på stan med johanna. Vi får se på vilket humör jag är på.

Nu ska jag fortsätta med livskunskapen. Bloggar mer ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0