I don´t wanna feel like this tomorrow.



Vilken morgon, panik, ångest. Ja jag behöver inte säga något mer. Hoppas jag bara inte är sur hela dagen. Känner mig sur och trött. Och nej, det är inte meningen. Det är liksom fredag, helg, ledighet. Men nej, jag är lika sur och trasig för de. Fan.

Hoppas det blir bättre ikväll. Fast planerna sprack. Så vet inte vad som händer. Kanske hemma kväll, får se.

Men nu ska vi jobba med gramatik på svenskan, jag som tyckte svenska var kul i högstadiet, men just nu i gymnasiet är det dom segaste lektionerna på veckan. Hur kul är det att sitta och läsa ur en bok och försöka fatta nånting. Det går inte. Iaf inte för mig.
negativ.

hör av mig senare, förhoppningsvist på bättre humör då.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0