i´m alone and i feel emty.



idag var jag hemma, känner mig död. Huvudet dunkar, magen krånglar, halsen lite uppvälld, snoret rinner (kul att veta va? hehe) känner mig frysen och allmänt piss. Hoppas verkligen att jag inte känner så här imorrn. Måste till skolan då, har engelska grejs och kör. ÅHH. Orkar inte vara sjuk, har inte tid med det. Aja får väl känna hur jag mår imorrn helt enkelt. Man får hoppas på det bästa.

ikväll ska jag väl inte göra så mycket. Funderar på att se på harry potter och den flammande bägaren.  Och just ja på lördag ska jag och Ronja och se nyaste harry potter! GAHHHHH!


Kommentarer
Postat av: jullan

hoppas du blir frisk och kommer imorn, saknar dig verkligen :'( krya på dig älskling!

2010-11-17 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0