i´m stuck here on the same place.

hur kan det komma sig att varje gång jag försöker plugga hamnar jag på facebook? Eller ja här på blogg.se med. Måste ta tag i pluggningen nu. Har prov på torsdag! jippie. Eller nej inte precis.
Dagarna går snabbt förbi. jag hinner inte ens med själv, vet liksom inte vart allt är på vägen. Vart jag är på vägen. Om det är åt rätt eller fel riktining.

jaja över till nått annat. Ikväll ska jag försöka plugga, eller jag SKA plugga. Ska även se på desperata hammfruar (kan inte stava på engelska). Såg även att peter (låtsaspappa) köpt kexchocklad, så ska väl tjocka i mig det senare också, mums.
Men ska försöka mig på spanskan nu då.
 


"gonna let the light shine on me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0