i wanna grow old with you.



ingen bra uppdatering idag men har verkligen inte haft tid. Började halv nio idag och gick till tio över fyra och då vare direkt till kören sen kvart i sex slutade den. Och jag kom på att jag måste ha en röd tröja till söndag (berättar mig imorgon om vad som händer då) så jag gick ner på stan med sara och hanna. Vi gick runt i lite affärer och jag hittade en till slut på h&m. Sedan gick jag och sara på donken och käka där och snackade ett bra tag. Sedan gick vi ner på navet för båda skulle ta bussen hem. På navet träffade jag isabelle, helt slumpmässigt. så jag tog bussen hem med henne. Så kåm kom hem fär kanske en timme sedan.
Snart väntar sängen och imorgon kommer jag njuta av min sovmorron som är till elva för att jag ska till vårdcentralen och kolla upp det där med handen. Hoppas det inte är något farligt :(

men nu ska sminket bort! Hörs imorrn ♥ Lovar även en dagens outfit då eftersom det var så länge sedan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0