när är det min tur att bli lycklig på riktigt?

inte topp uppdatering idag, men direkt efter skolan gick jag ner direkt till stan och köpte mina älskade skor. Lycklig tjej vill jag lova, dom kommer värma mig gott och väl i vinter. Köpte även ett linne från gina tricot, inte så mycket att se. Var bara ett vanligt svart. 

Skoldagen har inte varit på topp känner jag. Vet inte vad det är men konstigt nog saknar jag vibacke jag som trodde att det skulle vara roligt att lämna vibacke, men nej. Den skolan jag går på nu känns inte lika som hemma. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag gick på vibacke i 10 år. 
Skolan är en plats just nu där jag inte trivs så jätte brapå längtar till helgen redan på söndagen när jag ska gå och lägga mig. Så dom här tre åren får gärna gå snabbt..

Men nu ska njuta av kexchockladen som pappsen kom hem med idag, framför desperata hemma fruar. Sen så ska jag sova! 

vet inte om jag orkar lägga upp nån bild på skorna får se imorgon. Har ju hett ut dom på ett tidigare inlägg!

vi hörs imorrn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0