summer lovin happen so fast.

jag har alldeles för lite pengar just nu för att kunna köpa allt jag måste. Det är frustrerande, vart är mamma när man behöver henne? jo i thiland. Jag har julklapps köp och kläder som måste in.
ska köpa julklappar till:
-mamma och peter
-lillasyster och lillebror
-mormor och morfar
-och pappa.

jag måste även hitta kläder till mig själv som jag kan ha på julafton och nyårs afton. Men det går inte så bra när jag bara äger runt 600 kr just nu.
Men det ordnar sig väl på nått konstigt sätt.

Nu ska jag borsta tänderna och sova. Känner mig alldeles för trött. Ikväll var jag med isabelle också. 
Orkar inte berätta om helgen just nu. Finns för mycket att berätta och mycket roligare med bilder som julia har, hon måste bara skicka dom till mig. Så helgen kommer jag skriva om när bilderna kommer.

God natt.♥



sommar, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0