there's no light that's left to shine

denna fredag blev det ingen vårdcentralen för mig. Fråga mig inte varför, för det tänker jag inte berätta ;)
jag slutade ungefär kvart över två så då gick jag ner på staden och mötte upp isabelle. Sen följde jag med henne på en sak. Efter det så följde jag med henne för att hon skulle klippa sig. Men var inte där så länge för jag mötte jennifer och gick med henne en stund på stan hittade en jätte fin tröja från gina, får se om jag kommer köpa den i helgen. 



den ska jag och vill jag ha. Blir köpt imorrn!

Ikväll blir jag hemma. Ser på starstruck och äta chips. Kommer gå och lägga mig hyfsat tidigt eftersom jag ska upp tio imorgon. Vad jag ska göra i helgen berättar jag i ett annat inlägg! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0