you can hang with me.

Inte min dag idag vill jag lova. Jag skulle köpa min älskade skor men kunde inte ta ut pengar, liskom hallå? det stod ingen nätupkopplng eller nått sånt. Så ja, skorna hoppas jag blir köpta imorgon. 
Och sen när jag och isabelle skille kliva på bussen så tog jag mitt vanliga busskort (alltså det som kostar när man trycker) ist för skolkortet, som är gratis när man trycker. Så ja åhhh. Sen så när vi satt oss hamnade jag på nå jävla säte som var löst så varenda gång busse åkte på nå gupp så åkte sätet upp och ner. Sen glömde jag matten på skolan och mamma som skulle hjälpa mig idag. Nej så blev det inte.

Nu ska jag snart till pappsen och inte göra nånting. Eller jo ska gräva ner mig i sängen och se på harry potter och fenixorden.



bjuder på en bild på mig, moa och Linnea för drygt ett år sen. Gud vad tiden går snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0