you´re out of my life



ja dålig uppdatering igår, men hade ingen lust att blogga alls. Men vi tar nya tag idag. Vi slutar om 50 min ungefär, då ska jag sjunga sen drar jag ner till stan och kollar på skor samtidigt som jag förmodligen väntar på att isabelle ska komma. Och vad vi ska göra tänker jag faktiskt inte säga :)

ikväll ska jag umgås med mammsen, för hon och peter åker till thiland imorgon och lämnar kvar mig här i kylan! haha. Men vi börjar snart!

Blogga mer ikväll, jag lovar! Och om jag får med mig hem några skor kommer en bild upp på dom.


Kommentarer
Postat av: pictures by felicia karlström

vilken magisk bild!

2010-11-23 @ 11:45:20
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0