i´m so tired.

rubriken säger allt, jag är trött hela tiden, sover jag för en gångs skull en hel natt så ska jag ju egentligen vara utvilad, men nej. Är lika trött som om det skulle vara en natt då jag inte sovit nånting. Den här helgen har jag inte sovit nånting, kanske några få timmar...
och är man trött så blir man sur och grinig plus att man inte orkar med nånting. Man känner sig så svag.
Och jag har ingen aning om vad jag ska göra för att det ska bli bättre? Jag vill känna mig riktigt pigg för en gång skull! :(



men över till nått annat, ikväll ska jag vara med maja, vi ska sjunga och spela gitarr! sen så följer jag med henne ut och springer, för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0