I wont go back again.

Så en dag på akuten i 5 timmar är nu avklarad. Orkar faktiskt inte berätta exakt vad som hände. Men jag svimmade två gånger inatt och slog i käken så kan knappt röra den, alltså jag kan typ inte tugga eller nånting. Och på akuten så undersöktes jag och en massa. Men det är iaf bra nu, fast inte det med käken och munnen då, men jag lever om man säger så.

Bättre orkar jag inte förklara, ska snart gå och lägga mig för blev inte så mycket sömn inatt. Blir även hemma från skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej bästaste Linn! Hoppas du mår bättre nu! Krya på dig! Superkramar <3

2011-04-10 @ 22:51:51
URL: http://hannaelinmarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0