My head want's to move on.

Kom hem för kanske en timme sedan, och på en timme har jag bara hunnit med att duscha. Skulle egentligen kunnat packa upp väskan, men orkar inte, skulle även kunna städa rummet som ser ut som ett bombnedslag, men kroppen är för trött, skulle kunna lägga mig ute och sola, men orkar inte gå ut i frådet och hämta sol stolar och jag skulle även kunna välja kläder och fixa mig, men det orkar jag inte heller. Vart försvann orken? Bra fråga.

Istället så sitter jag här i underkläder, osminkad, trött, ful och i blött hår. Och att det är lov gör inte humöret bättre.

Ni ser ju vilken solstråle.

Och ja JAG BJUDER på bilden bara för att det är påsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0