When love takes over.

Tänkte slänga in ett blogg inlägg såhär på påskafton. Just nu sitter jag i mormor och morfars stuga och är mätt och belåten efter en god middag. Om någon timme ska jag, Mamma, Peter och Sanna upp till våran lillstuga för att spela kort och se film. Och imogon bär det av hemåt.

Linnsan (storasyster) och Fredrik (hennes kille) var också här, men dom åkte hem idag! Intresseklubben antecknar.
Men ska mysa med släkten nu. Bloggar mer imorgon då jag är hemma!

Sitter på mammas dator och hittade en söt bild sen vi var i cypren 09, man ser en liten del av min släkt iaf, på mammas sida!
(SAKNAR!)

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk era fjädrade tuppar! :D

2011-04-24 @ 01:14:10
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0