I just wan't to go home and lay in my bed for the rest of my life.

Inaktiverade min facebook igår, fick något konstigt ryck. Passande även på att göra några små ändringar. Faktiskt rätt skönt, nu ska jag vara utan facebook minst en vecka för att försöka fokusera på sådant som är viktigt, som att komma upp ur gropen jag alltid lyckas trilla i. Sedan hoppas jag att veckan går snabbt då jag till helgen har planer på att åka upp till Umeå för att hälsa på Ellie, kommer bli grymt och ska bli skönt att lämna Sundvsall för en helg då Sundvall för tilfället inte känns som min hemstad längre.

Nu väntas människan socalt och kulturellt sedan ska jag försöka överleva dagen på något konstigts sätt. Vill vara vad som helst på jorden, men inte på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0