I need to go away, from you.



Sitter här med huvudvärk och psykologi boken i knät, varken ork eller viljan till att öppna den. Tänker på sånt jag inte ska tänka på, har aldrig kännt mig såhär lurad i hela mitt liv, och ja det är en hemsk känsla. Imorgon är det fredag vilket betyder helg, skjuter dock upp Umeå till nästa helg. Musik i mina öron och med den här spellistan som  är mitt liv och utan den så skulle jag inte klara av min vardag, Lyssna och Njut "Kärlek".

Men ska lyssna vidare på musik, ta en huvudvärks tablett och lära mig in lite om Perception, vad nu det menas med.
Ett rörigt inlägg, men det är förtillfället väldigt rörigt i mitt huvud.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0