Lät du henne komma närmre?

Vilken konstig dag, vaknade kvart i åtta för att hinna med mig då mitt utvecklingsamtal började halv elva och vi hade visning idag på huset så var tvungen att städa undan det sista på rummet, och jag var för övrigt ledig idag efter utveckling samtalet så jag bestämde att jag skulle möta Isabelle på stan för att sedan dra till västermalm och äta där med henne, Angelica och Rebecka. Sedan följde jag med dom bort till metropol och var helt plötsligt med på deras lektion som dom såklart skulle ha i skogen och jag hade verkligen inte kläder för det, men det var väl intressant.

Runt två tiden slutade deras lektion och vi åkte ner till stan där jag fyndade ännu en tröja. hehe. Och runt fyra åkte jag hem till ön för att sedan åka med pappi o lillerbror till donken för att äta middag där.
Rörigt och ointressant inlägg. Ska ladda hem än film nu och sen sova och njuta av att jag är ledig imorgon igen, denna dag utan utvecklingsamtal!

Bara för att jag hatar inlägg utan bilder så bjuder jag på en bild sen sommras då vi var på kryssning till Helsingfors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0