No way.

Jag fick för mig att pröva äta ett grönt äpple då jag tycker äpplen är jätte goda, men jag har alltid varit allergisk mot äpplen, plomman, körsbär, persikor, päron och såklart nötter (har fått alla dessa allergier tack vare min pollen allergi, kan ju även tilläga att jag har astma, vilket jag hatar att jag har). Men mamma har sagt att jag borde tåla just gröna äpplen så vi hade det nu hemma och jag var rätt så hungrig så jag åt ett, dock slutade det med att hela min hals svällde upp, mina läppar svällde upp, min röst förvann, det stack i tandköttet och kliade i halsen. Fick lite små panik men hittade tillslut allergi tablett plus astma sprayen så det har gått ner nu men det känns som att jag opererat läpparna! Dock är min röst inte tillbaka än och min hals fortfarande liiitte uppsvullen men betydligt bättre nu. Jag vet iaf att jag aldrig mer ska äta äpplen :( Hade jag inte haft allergi tablett kunde det hela ha slutat med akuten...........




Kommentarer
Postat av: Mammsen

Tokiga unge, det var ju RÖDA äpplen jag sa. Gröna är "livsfarliga" ;)

2011-10-19 @ 09:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0