Hur kan älska nån, som har älskat nån förut?



Kvällen igår vart inte alls som jag tänkt mig. Ångest väller över mig och att flytta så långt ifrån denna stad som möjligt låter vädigt lockande. Vill bara ta studenten nu så jag kan åka här ifrån, mindre än två år kvar nu. Var för övrigt på vårdcentralen igår, igen. Har fått en starkare astma medecin eftersom brikanylen och kortisonen inte hjälper så bra längre, sedan har jag problem med adningen, alltså att jag har ont vid brösten när jag andas och när jag anstränger mig blir det nästan outhärdligt så ska få göra lung runken inom dom kommande veckorna och på måndag väntas ett dussin med blodprover osv och sedan kanske jag skulle få göra nått ekg test när jag anstränger mig, älskar mitt liv just nu :')

Ikväll väntas iallafall bio med Angelica, Isabelle och Amanda, vi ska se paranormal activity 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0